17 Aralık 2014 Çarşamba

Biberon krizi !!!!

 Helppp helppp !!! Gece 2 den beri uyur uyanık vaziyette sabahı ettik..Bakıcı depresyonumuZ yetmezmiş gibi nur topu gibi yeni bir derdimiz var..#lalprenses biberondan süt içmeye bayılıyor.Hatta biz artık fazla süt zararlı diye sütü sulandırıyoruz.Özellikle gece uykuya dalarken tiryakisi oldupu bu süt olayı ,gece çiş olayını çözemememize sebep oldu.Uykusu çok ağır olduğu için asla çişi gelince uyanmıyor.2 saatte bir çişe götürüncede uykusu kaçıyor hiç uyumuyor.Bu yüzden geceleri hala bez takmaya devam ettik.Dün okulda öğretmenine bu konudan bahsettim.Onlarda biraz sohbet etmişler.Sen artık büyüdün sütü bardaktan içmelisin ,bezi de bırakmalısın vs.Dün okuldan aldığımda çok mutluydu.Hemen eve gidelim annecim biberonla,bezimi çöpe atma töreni yapalım ben abla oldum dedi.Ben de kendini hazır hissetmiyorsan yapma annecim mutsuz olmanı istemem dedim.Ama kendisi çok ısrar etti ve eve gelir gelmez alkışlarla bez ve biberonu attık.İlk bi kaç saat babasına gururla töreni anlattı..Ya sonraa !!! Ah bizim bu ya sonralar :)) Gece çok zor uyuttum.2 kere tuvalate kaldırdım.2. Sinde uyandı ve biberon diye 1.5 saat ağladı.Tam uyuttum 10 dakika sonra geldi aramıza yattı.Allahtan bugün pedagog randevumuz var..Ne yapacağımı şaşırdım.Zaten hasta ,huysuz.Babamızda bana kızıyor sen yüz veriyosun diye :((( Ama ben zor günler geçirdiği bu günlerde fazla üstüne gitmek istemiyorum o kadar.

          Günler giderek daha da zorlaşacak gibi !!

                                        Sevgilerimle Müzisyenanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder