10 Eylül 2015 Perşembe

Pamukkale'de Polat aqua park skandalı!! !!!



Değerli anneler selam..
Biliyorsunuz geçen haftasonu biz Denizli'ye Keşkek Şölenine gittik.Datça'da anneanne yazlığında kalan lalişi almak içinde bahaneydi..
     1 gece Pamukkale'de kalacaktık.Yıllar önce gittiğimiz Herakles otelde babam yer ayırtmıştı..Otel çok eskimişti..Daha kapının girişinden yerdeki mermerinde kayıp Lal düştü..Uyardık ama kimse kılını kıpırdatmadı..Neyse Lal hanım su kaydıraklarını görmüş otele gelirken.Tabiki bütün gün tek konumuz buydu.Hadi bakalım sıkıyorsa götürme :)))
    Yol üzerinde otele en yakın bikaç aqua park içerisinden en berbat olanını seçip girmişiz..Giriş kişi başı 45 tl..Çocuktan almadılar..Saolsunlar kim onlardan indirim istediyse bize indirim yaptılar 40 tl ye girdik..Levent hiç sevmez kaydırak falan..Hoop kaldımı tüm yük yine anneye..Aldım Lal'i en kolay görünen bir kaydırağa tırmanmaya başladık.Kaydırakların başında ne bir görevli var,ne de çocukların düştüğü yerde bir cankurtaran..Merdivenler delik deşik,paslı çiviler çıkmış.Ayaklar dezenfekte olsun diye basılan su da terlikler yüzüyor..Görür görmez çıkmak istedim ama babamız güneşin altında mayışmış yerinden kalmak istemediği için buradan çıkarsak otele döneriz dedi.Bu tehditle Lal çıkmayalım anne diye ağlayınca gün bana zindan oldu..Aman çocuk düşmesin,aman ayağı tahtaya girmesin derken babamıza rica ettim 10 dakikalık Lal'i sen kaydırır mısın diye ? Babamız ,ilk  kaydıkları kaydırakta alabora olup aşağıya indiklerinde Lal'in kafası şiş,yanağı mor olunca  ilk ve son kez babayla kaymış oldu.Çocuk havuzundan niye kaymıyorsunuz derseniz çocuk havuzu Lal'in ayak bileğine gelecek kadar sığ.Allah korusun kalçasını kırar çocuk.Yine de heves etti kayıcam dedi.Babası aşağıda bekledi.Kaydırağın açısı o kadar hatalıki çocuk kaydırağın ortasında havalandı,aklım çıkıyor sandım.Allahtan babası yakaladı.Kaydırakların sonundaki havuz çok dar ve insanlar tepeleme birbirinin üzerine düşüyor..Normalde bir can kurtaran hep havuzda bekler .Havuza düşeni kenara alır hemen.Arkadan gelen çarpmasın diye.Ben herşeyin resmini çektim..Çok söylendim.Görevliler telaşlandı.Ama sonra, aman ya istediğin yere şikayet et  bile dediler.Bugün hasar aldı vs dediler.Yuhh yani çocuk kandırıyorlar....Hatta uyuz bi kadın aman amma söylendin, tek çocuk sende var sanki dedi.Yazıklar olsun böyle annelere..Birlik olup şikayet edileceğine bana söylendi.
     Burası Polat aqupark diye geçiyor.Pamukkale Polat Otel'in içinde.Eminim ruhsatı da  yoktur.Ben bu işin peşini bırakmıycam.Resimleri görünce siz de bana hak vereceksiniz eminim..
  
Sevgilerimle Müzisyenanne..
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder