20 Ekim 2013 Pazar

DELİYE HERGÜN BAYRAM GÜNLERİ BAŞLIYOR :)

 

       Allahıma şükürler olsun 9 günlük maaşlı çalışanlara bayram ama kendi işi olanlar için  tam bir cehennem olan kurban bayramının sonuna geldik.


            Daha yazdan yeni çıkmış olan insanoğlu zaten işlere ,okullara tam adapte olmuşken hop sen adamı alıyosun 9 gün tatil veriyosun.Şimdi işin yoksa tekrar iş gücünü topla ,düzen kur,motivasyonu sağla.

       Ama çok uzun sürmeyecek haftaya 29 Ekim tatili var.Biz parasızlıktan ,krizden yakınan insanlar olarak cumartesi,pazar,pazartesi, salıyı birleştirip çoktan bi tura kayıt yaptırmışızdır.Ha şimdiden söylüyorum bizim okulumuz bu sefer tatil olmayacak.Hatta 29 Ekimde bile çalışıyor olacağız.Çok bomba bir aktivitemis olacak sürpriizz :)))

        Ne meraklıyız kardeşim yan gelip yatmaya.Benmiyim acaba sadece çalışma aşkıyla yanıp tutuşan,hayalleri olan.Hayatımızdan koskoca 10 gün daha geçti gitti boş boş para kazanamadan ,üretemeden hayallerimize 1o gün daha uzak kalarak !!!

            Demekki benim bu uzun tatilleri paraya dönüştürecek bi fikir bulmam gerekiyor..İş koliklik bu olsa gerek ama seviyorum çalışmayı.

              AMELİYAT OLMAK !!
    
 Ne kadar söylensemde bu bayram benim için güzel bir fırsat oldu.10 gün önce sesimin yaklaşık 1 aydır kısık olması sebebi ile gittiğim doktor ses tellerimde 2 adet kist tespit etti.Sesimin % 60 ını kaybetmişim ve çok acil ameliyat olmam gerekiyormuş.Ama bu ameliyat sonrası 10 gün konuşmamam gerekiyormuş.Bu sebepten bayram önü olmasını istedik .

       Ben ilgiyi seviyorum.Belkide bu sebeptendir facebook a ameliyat olduğumu belirten bişeyler yazdım.Resim yükledim..Saolsun seven sevmeye böyle günlerde ortaya çıkıyor.Bunlar hayattan minik sınavlar hem bize hem bizi sevenlere.
 
                  Ama hayat tercihlerle dolu.Ben dinlenmek için ameliyatımın bayram tatili önü olmasını istedim.Ama annem yazlıkta bayram tatilini babamla geçirmek istediği ve İstanbul 'a gelemiyeceği için ameliyatı sonra olmamı istedi.

   Ve sonuç ben ameliyat oldum ve annem gelmedi ..Üzülmedim mi evet çok üzüldün hatta kırıldım.Ama ikimizde bir tercih yaptık.Bana göre benimki ,ona görede onunki heralde mantıklı olan.

          Bana hep anne olunca anlarsın diyolardı.Şunu anladım ki Lal ameliyat olsa ben giderdim.
   

   Eskiden olsa bana geçmiş olsun demeyenlere de bozulur listemden siler veya laf çakardım.Şimdi sadece aklımda tutuyorum ama hayatımda tutmuyorum.Aklında da niye tutuyosun derseniz birgün hesaplaşasacğız.İnsanın insana her zaman ihtiyacı var elbet birgün benim yaşadığım ve kırılmama sebep olan bir olay beni kıranında başına gelecektir.Dünyanın düzeni bu hayat her kötü şeyi her zaman aynı insana vermez..
  
       Büyüyoruz aslında olgunlaşıyoruz...

    Arayanda saolsun aramayanda yok olsun haha bak olgunluğa :))))


          Salı günü kontrolüm var bakalım ne olacak ama tahmin edeceğiniz gibi ben tabiki 4. günden konuşmaya başladım :))))
                                                                                Sevgilerimle Ahucuk :)

  

                  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder