28 Ekim 2014 Salı

29 Ekim'e 1 Kala Hissettiklerim :)


Herkese mutlu sabahlar .Her 29 ekim oncesi icimi farkli bir heyecan ,bi yandan da duygusallik kaplar.Bir Atatürk daha dogar mi ??? Belki de dogdu bunca dusmanla savasmaya cesaret eder mi ?? 29 Ekim hepimizin Dogumgunu ve senliklerle kutlamaliyiz.Bu sebeple okulumuzu süslemek icin gecen hafta Eminonu'ne bayraklar, balonlar almaya gittigimde buyuk hayal kırıkligina ugradim.Malesef hallowen party,ve hatta happy new year ulkemizde daha heyecanla kutlaniyor.Cunku Eminonu'nde bayrak bulmakta epey zorlandim.Tum bayraklar tezgah altindan cikti ama  butun yılbasi susleri disarilarda asılı.Noel Baba gordugum kadar Atatürk resmi göremedim :(((( Ben de yeni yıl kutlamayi,agac suslemeyi seviyoum.Oruc  tutup ,kurban bayraminda bagis yapiyorum.Herseyi zamaninda ve yerinde yapmayı seviyorum.Ama Ataturk'un icimizde yasayan sevgisini disa vurmamiz gereken, en azindan 1 hafta boyunca bas tacı ve gundemde olmasi gereken bir hafta da cadilar bayramina daha cok onem veriliyor olmasi beni uzuyor,hatta kızdırıyor.Ne yapalım her koyun kendi bacagindan asılır demisler.Ben kendi kızıma ve ogrencilerime elimden geldigi kadar bu coskuyu yasatacagim.Allahtan kizimin yuvasida bu konuda cok hassas.Bu hassasiyetlerinden oturu Levent Yeni Cilek Cocuk evi ailesine sonsuz tesekkurler.Bugun okulumuzda yapilacak torene sabah 7 de kalkip hazirlandik.Ata'ya saygimiz sonsuz bayragimizin renklerinde giyindik :)) Umarim her aile cocugunu Atatürk sevgisi ile buyutur.Din,dil,ırk ne olursa olsun bu hayattaki tek kahraman Atatürk bence.

       Her cocugun Allah ve Atatürk sevgisi ile buyumesini,dinimizi devlet islerine karıstirmadan aydinlik yarinlara ilerlemeyi dilerim.


     Sevgilerimle @muzisyenanne

    Ahu Kahraman Yıldırım


www.etilermuzikokulu.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder