30 Aralık 2015 Çarşamba

2015 bi bas git !!!!

Gidebilirsin 2015 artık.Gidene sırtını dönmek ayıptır.Ama sen de bana çok ayıp ettin.Şimdiye kadar tek sayılı yıllar hep bana uğur getirmişti.Oysaki 2015 e girerken 2. Bebek haberi ile mutlu olmuştuk.Sonra öğretmenimizin ölüm haberi ile içimiz buruk girdik sana.Hayat bu başladık tekrar yaşamaya ve günler akıp giderken bu sefer sen kancanı bana taktın.Daha yeni senin 2. Ayında beni komaya soktun.Kızımdan eşimden ailemden ayırmaya kalktın.Ben ölüme çelme taktım geri döndüm hayata.Ama sen peşimi bırakmadın bebeğimi o çok istediğim erkek bebeği aldın benden.Eh hayırlısı ,kader dedik.Yazdığım kadar kolay kader diyemedim aylarca sürdü acısı.Henüz bebeğim gideli 4 gün olmuşken geldi Erol Büyükburç'un ölüm haberi.Koştum evine,koyduk ellerimizle ceset torbasına.Bu arada evimizin içine girip çıkan bakıcıların kızımın üstünde yarattığı duygusal çöküşleri kendi acılarımdan hiç farkedememişim.Zor toparladık kuzumu.Derken yaz geldi hiç işlerin azalmadığı kadar azalarak.Koskoca okulda 20 öğrenci bırakarak.Bereketinde dengesizdi 2015.Sağlık desen annemin koluna bacağına inen kaynar sular aylarca ailemizin yüreğini dağladı.Olduğu ameliyatlar çektiği acıları keşke sana geri verebilsem 2015.İşime sardım tekrar kendimi.İşler iyi gitsin diye yönetime ek personel alımı yapmak ,ek personelin bozduğu her işi tek tek baştan düzenlemek zorunda kalmak.Onu da çıkardık işten.Uğursuzluğun peşimde gölge sanki 2015.Sen giderken ben kendimi keşfettim artık.Zamanı gelince arkamı dönüyorum insanlara.Kimseye benden daha ünlü veya çevresi geniş vs diye hakettiğinden daha fazlasını vermiyorum mesela.Ama ben hemen çok seviyorum be insanları.İnsanlarda korkuyor hopp diyor deli galiba ,bir duvar çekiyor.Hem de camdan.Hem sana çok yakınlarmış gibi hem çok uzak.Ben hissediyorum sevmeyenimde çok.En korktuğum şey bana camdan duvar örülmesi.Ya olun hayatımda ya olmayın.Hani kilo verince giyerim belki diye kenarda tuttuğunuz pantolonlardan olamam ben.İşiniz düşünce yanaşmayın.Neyse 2015 ben de sana söylüyorum seni sevmedim.Zamanı geri alsak 2014 ü 2016 ya bağlardım.Şimdi aklın sıra karla kapladın saf beyaz veda edeceksin.Ama o da işlerimi aksattı derslerim ertelendi.2015 bi bas git 🙈😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder