17 Aralık 2015 Perşembe

İbs Fuar 2015 de yaşadığım gururlu hüzün

Bu fotoğrafta hüzün var,gurur var.Bakalım başka ne var ? Ne zamandır içimi dökmedim size hazır mısınız ? @ibsfuar nasıl mı geçti ?? 
    Yıl 2009 biz karı koca müzik okulu açmaya karar vermişiz.Aylarca bir kömürlükle boğuşmuş okula çevirmiş tüm paramızı tüketmişiz.Reklam diye elimizde broşür ,bebek parkına inip,balon dağıtırdık.Böyle fuarlarda stand açacak paramız olmadığından stand açanların yanına yancı girip kaçak broşür dağıtırdık.Bebek şenliğine katılabilmek için babamdan borç aldığımız bir dönem bile oldu.Fuarlara katılmak dert değil.İnsanların dikkatini çekmek mesele.Hiç unutmuyorum bebek şenliğinde tanıtım yapmak isterken istemez istemez diye elinin tersiyle broşürleri itenleri,elimden broşür alıp yerlere atanları.İnsanların yüzündeki küçümseyen bakışları.İlk tütü güydiğim zaman yan standlardan beni animatör sanıp kiralamak isteyen firmaları.(Hala öyle sananlar var 🙈) Kırıldım,ağladım,isyan ettim.Ama hiç pes etmedim.Bana böyle davrananlardan nefret etmedim.Bir de yüzümdeki gülümsemeyi,kalbimdeki insan sevgisini yitirmedim.Ne akrabalar,ne eş dostlar ne iftiralardan geçti bu bünye.Gecelerce ağladım.Belki gündüzleri ondandır inadına kocaman gülüşüm.Dünyaya inat,dost görünen düşmanlara inat.#ibs2015 nasıl mı geçti ??? Duygusal geçti desem.Çünkü ben hiç kimsenin önüne atlamadım.Kimseye broşür dağıtmadım.Ben yine tütü giyip bildiğim işi yaptım.Sadece eğlendim ve eğlendirdim.Hiç hırs yapmadım.Sonunu hiç düşünmedim istemezse tek öğrenci o fuardan geri gelmesin okula asla takmadım.Zaten bu amaçla gittim.Çocukları sevdim,anneleri öptüm.Yine çok sevdim ama bu sefer sevildim.Kimse beni itmedi.Ben söylemeden onlar sordu okulumuzu.Benim için #ibsfuar harikaydı.Şükür allahıma dedim.Siz görmediniz belki ama ben her ritim atölyesini doldurduğunuzda sahneden size bakarken ağladım..İçim doldu taştı gururdan.Size söz veriyorum,buraya yazıyorum.Ben hiç değişmiycem.Her zaman herkesi sevicem.Hep çalışıcam çünkü en büyük yarışım,en büyük kavgam kendimle.Allah hepinizden razı olsun.İyiki varsınız.İnşallah daha başarılı olacağım günlerede şahüt ve destek olursunuz.Hayırlısı allahtan diyelim.Yürü ya kulum meselesi biz de biraz emekle ya Ahu diye işliyor.Sevgilerimle #muzisyenanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder