24 Şubat 2016 Çarşamba

Kral Babam

İçimden geldi birden bu yazı.Ben babama ,anneme çok çektirdim genç kızken.Derslerim hep kötüydü,hovarda lay lay bir genç kızdım.Ama terbiye ve ahlak sınırlarını hiç aşmadım.Maddi manevi hiç birşeyinde eksikliğini duymadan yaşattılar bizi buna rağmen hiç şımarık yetiştirilmedik.Çünkü elimizdeki imkanların hepsini babamızın emeği olduğunu hep bildik.Bu yüzdendir kendime güvenim.İnsan sevgim.Yani baba evinde birçok şeyde doyuma ulaşınca koca evinde buldumcuk olup kendini sapıtanlardan olmadım.Her hatamda annem ,babam yanımda durdu,hiç yargılamadı sabır dediler.Aksine evlenince birçok şeyi sıfırlayıp karı koca sıfırdan kurduk herşeyi.Her yaşımda ayrı bisikletim,18 yaşında arabam vardı.Babam benim en büyük kalp sızım,gözümün nuru başımın tacıdır.Her kız bir prensle evlenmek ister.Çünkü her kız babası bir kraldır.Lal'in doğumgünü için aldığım  kral tacını babam hiç takmak istemedi.Çünkü Levent'e ayıp olacağını düşündü.O kadar naif ve ince düşünen bir adamsınki sen.Ama Levent Lal'in kralı.Sen de benim kralımsın.Bunu hiç unutma hayatımın anlamı.Yılmaz Kahraman.Benim hayat filmimin baş kahramanısın.Günümün ortasına ışık oldu bu fotoğraf.Allah herkesin ruhuna huzur,kalbine sevgi versin.Kral babam seni çoook seviyorum.Deli kızın Ahucuk #babalarvekızları#dedetorun#babasevgisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder