24 Kasım 2014 Pazartesi

24 Kasım Öğretmenler Günü Hatırası

#blog Yıl 1984 3 yaşındaydım çocuk yuvası ile tanıştığımda.Henüz ben bebekken eve yeni bir bebek gelmiş adına kardeş denmişti :))) Annem bebekle ilgilenmek zorunda kalacak  fazla dışarı çıkamayacak  olduğu için beni okula yazdırmışlardı.Amaçları orada eğlenip hemde verimli vakit geçirmemdi.Ama tam tersi oldu ben kardeşim gelince evden atılmış hissetmiştim.Bu yüzden yuva da uyum sürecim hiç iyi geçmemişti.Mesela sanatsal faliyetlere yeteneğim olduğunu düşünen öğretmenim beni pamuk prenses yedi cüceler piyesinde başrole layık görmüştü.Pamuk prenses rolüne alışmış tam yuvaya ısınmışken,uyku saatinde ranzanın üst katında yatan arkadaşımı yalnışlıkla düşürünce öğretmen bana ceza olarak rolümü başkasına vermiş,beni de masalda ki kötü cadı yapmıştı :((((  Yuhh dediniz di mi duydum :))) Ben çocukluğumdan beri uyumayı sevmem.Uyumayan çocukları öğretmen bi sınıfa toplar masaya kafamızı dayar yarım saat öyle tutardı.Adınada  dinlenme saati derlerdi.Gel zaman git zaman annem sonunda beni yuvadan aldı.Geceleri kabuslar görüp çığlık çığlığa ağlayarak uyanır olmuştum.Yuvadan alırken de oranın müdüresi kızınız kendisini prenses sanıyor ileride işiniz çok zor demiş..:))) Yuvayı beceremeyen ben 5 yaşında ilkokula başladım:))) Nasıl mı ??  Öğretmen olan karşı komşumuzla öğretmeni olduğu 5. Sınıflara 5 yaşında misafir öğrenci olarak  :)) Yani küçüklükten beri normal giden şeyler pek tarzım değil..Yıllarca yuvalarda müzik dersi verdim çocukken bana bu kadar kötü anı bırakan yuva kadar kötüsünü hiç görmedim.İlk okula gerçekten kayıt olduğumda manyak öğretmene düştüm dayak yedim,konservatuvarda piyano hocasından dayak yedim..Ben Hayatımda 3 Öğretmene teşekkür ederim.1.Cumhur Bakışkan Mimar Sinan 'da solfej öğretmenimdi hayatımın yönünü değiştirdi bama hep güvendi.2.Şükriye Doğruyol piyano öğretmenim ..Konservatuvar da dayak yediğim piyano hocamı değiştirip oldukça yetersiz bir piyano hocasına verilince ek derslerle sınavı geçmek zorunda kaldım.Şükriye hocam gerek beni evinde yatırdı,gerek benimle okula gelip konçertoma eşlik etti.O olmasaydı asla mezun olamazdım.3.Sevinç Özlem Demir Benim ilk patronum.Bana öğretmenliği öğretti hep güvendi.hepinize teşekkürler :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder