3 Kasım 2014 Pazartesi

Bir Anahtarlık Deyip Geçme..Ne Hayaller Var Onun Pesinde :)

#blog Yıl 2009..Aylardan Temmuz.Kardesim dedigim kiz arkadaslarimdan hayatımın kazıgını yemisim..Buna ragmen bir muzik okulu acmaya calisiyoruz.Kocam bir yandan benim depresyonumla bogusurken, bir yandan mimarla savas veriyor ,ayrica okulu acmak icin cektigimiz krediyi odemek icin bir sirkette calisiyor.Ben mi ?? Ben surekli arkadaslarim bana niye bunu yapti diye agliyorum salak salak..Bir yandan da okulu hic acamayacagız diye umutsuz bir ruh halindeyim.Ee kolay degil bir kömürlügü okula cevirmeye karar vermisiz..Ustelik Yamaha gibi bir dev markanin Avrupa Yakasinda ki franchise okulu olmaya hak kazanmisim sadece 5 ay vakit vermisler acabilmemiz icin.(Size bu hafta okulu kurma hikayemi yazacagım zaten.)Okulu acmaya karar vermeden bikac ay oncede  yemekteyiz yarismasinda yaristim.Orada beni izleyip cok seven bir bayan arkadas ve esiyle arkadas olduk ailece ve hem onlari görmeye hem de haftasonu gezmesine İzmit'e gittik.İste orada cikti bu anahtarlik karsima.Hic dusunmeden satın aldim ,arkasina okulun ismini yazdirdik.Aylarca ucunda anahtar olmadan cebimde tasidim.Elbet bigun insaat bitecek bu okul açılcaktı.Okul acildiktan bikac ay sonra anahtarligim kopmustu ama hic atmaya kıyamadım.Hatta gecen sene okulun ismini degistirip kendi kanatlarımızla ucmaya devam etmeye karar verdiysekte Yamaha Class ilk bebegim.Bir anahtarlık hikayemde arabam icin var.Onun hikayesi daha vahim istedigim arabayi alip o anahtarı takmak icin tam 3 yıl anahtarligi öpüp kokladım ..Kizimin ilk resim defterinin ilk sayfasina bile arabayi cizip plaka koymusum :)) Arabayi teslim almaya gittigim anda gözyasları icinde taktim o anahtarligi.Gerci o da 1 hafta icinde koptu hatta tuzla buz oldu..tasli bir nazar boncuguydu ,nazar cikmis oldu..Benim hala çok hayalim var..Evet yoluma çok taş koyan oluyor.Olsun be canınız saolsun.Hani bizim okulu su basıyor ,bazı aksilikler pesimi bırakmıyor,ensemde kotuluk yapmaya calisan bir suru adamnın gölgesi var ya !!! Korkmuyorum hicbirinizden.Benim daha ucuna hayallerimi takmayi bekledigim cok anahtarlıgım var.Simdi olmasa da elbet birgün.Okulum gibi, arabam gibi basaracagim.Siz beni takibe devam edin.Sevgilerimle #muzisyenanne#blogger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder