14 Kasım 2014 Cuma

Aşure Ayı

Saat 19.00 da başlayan aşure yapımı 01.00 itibari ile son bulmuş bulunuyor.Ne emek var şu aşurede.Her yıl malzemelerini ben alıyorum , annem gelip pişiriyor ortak sevaba girmiş oluyoruz.Ama yapması malzeme almaktan daha zor bu yüzden Allah annemden rağZı olsun.Yanlız şunu belirtmek isterim komşuluk ölmüş arkadaş ya da mahallece tembeliz :) Bir tane bile aşure gelmedi kardeşim.Bu yüzden koca bir kazanla pişirdik  yarın tüm mahalleye dağıtacağız.eskiden cam kaseyle dağıtırdık.Ben evin büyüğü olunca hep bana düşerdi.Aşure dağıtmaktan zor olan şey ,aşure vediğin kadına annem kaseyi istiyor demekti :))) Bazısı verirdi hemen,bazısı bende aşure yapıcam koyar getiririm der üstüne yatardı kasenin :) Şimdi kullan atlar çıktıda kurtulduk kaseyi kurtaracağız stresinden :)) Hatta bir kere bizim kaseyi geri vermeyen bi komşuya oturmaya gittiğimizde baya baya bizim kaseyle biZe servis yaptı :) Ama suç bizde ataydık çantaya :))) Şaka bir yana Allah herkesin evine bolluk,bereket versin inşallah.Şu aşurenin içindeki her buğday tanesi kadar öğrencim olsa mesela :)))) Hadi ben yatar sevgilerimle millet :) #muzisyenanne #iyigeceler#aşure#bereket#dua#anneeli#igannesi #internetanneleri #uykusuzanneler #igkids 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder