24 Kasım 2014 Pazartesi

Ev Hanımı Olmak İsterdim

Herkese yağmurlu bir İstanbul sabahından günaydın..Size son zamanlarda içime dert olan bir konu hakkında dert yanacağım.Ev Hanımı olmak ... Annem Kadiköy Anadolu Lisesi Mezunu.Lise sonda nişanlanmış,üniversiteyi İzmir'de ingilizce öğretmenliğini kazanmış ancak babam İzmir'e gidersen ayrılırız demiş ve annem aşkı seçmiş.21 yaşında anne olmuş.Okuldan eve döndüğümüzde bizi her daim güler yüzü ile karşılardı.Ev kurabiye,kek kokardı.Saat 17.30 a doğru annemi tatlı bir telaş sarar hemen üstüne başına çeki düzen verir babamı öpücüklerle karşılardı.Şimdi yeni yeni ne kadar güzel bir manzara olduğunu anladığım o manzara bana çok batardı.Arkadaşlarımın annelerinin çalışmasını kıskanır,annemin ev hanımı olmasına kızardım.Son zamanlarda kızımın anne hasreti çektiğini farkediyorum.Ve şu anda ev hanımlarını , çocuklarına yemekler yapıp,gündüz arkadaşlarıyla kahvaltıya çıkıp,akşam kocasını kapıda karşılayan herkesi çok kıskanıyorum..Çocukta yaparım kariyerde sloganına uyum sağladım evet ama çocuğuma sürekli yetemiyor sendromum var hadi hayırlısı..Yüzlerce çocuğu mutlu eden sevgisini kazanan biri olarak umarım kızımıda mutlu edebiliyorumdur.Sevgilerimle #muzisyenanne #blog#blogger#bloggeranneler #iganneleri #igannesi #internetanneleri #uykusuzanneler #anneçocuk#annekız#lalprenses

1 yorum:

  1. ahucum. bu gelgitleri bende öyle çok yaşıyorum ki. benim annem çalışıyordu ve çocukken hissettiklerimi çok iyi anımsıyorum. ama şimdi iyiki çalışmış diyorum. annelik garip.

    YanıtlaSil