30 Ağustos 2015 Pazar

İstanbul'da Turist Olmak..

Madem tatile gidemiyoruz,madem çalışmadığımız son 2 pazar..İstanbul'da turist olmak isimli birgün.Kafa dengi çok sevdiğimiz karı kocalardan @goksemin ve Burak çifti ile Sabah 10 da @emelinbahcesi isimli mekanda kahvaltıyla başladı gün..Ancak ig de görüldüğü kadar cezbedici biryer değilmiş.Bir otele yancı, isminin hakkını verecek bir bahçesi olmayan ve hizmet kalitesinin çok zayıf olduğu bir yerdi.4 kişiye serpe kahvaltıda 4 yuvarlak dilim salatalık geldi 😂😂 Bu bahçe serpme kahvaltıymış..Az serpmişler 😂😂Hayalimde börekler vs vardı  ama tost ve simit dışında bişey yok.Onlarada ekstra alıyorlar.Azıcık yandan deniz manzarası dışında manzarada yok.Ayrıca insan Emel'in bahçesi deyince nedense bi Emel hnm falan karşılayacak sanıyor.Ya da en azından bir kibar işletmeci..Ama nerde yaz tatilinde ustanın yanına çocuğunu verenler misali minicik çocukları garson yapmışlar.Kıyıpta çocuklara şikayetimizi bile söyliyemedik hatta dayanamayıp arkadaşımızın mutfağa daldığı anlar bile oldu..Ama bizim arkadaş çok keyifliydiki yinede mutsuz olmadım.Normalde herşeye söylenen surat asan bir tipimdir.Bu arada Bahçe Serpme kahvaltı kişi başı 25 tl.
     Ve sonrası ne zamandır gitmeyi istediğim Suma Beach..Buraya giriş kişi başı 40 tl.Kk geçmiyor diyorlar ama inat edin.Bizi kazıkladılar ,arkadaşlarımız kartla ödemiş...Çantanızı yiyecek içecek var mı diye bomba arar gibi arıyolar.İçerisi tam bir Disko..Gençler ellerde içkiler güneşin altnda zıplıyor..Gözleme kuyruğuna girmeyin yaşlanırsınız.Gözleme 15 tl.Ayran yok.Minik su 3 tl.Biraz 33 lük 15 tl.Alkollü kokteyller 40 tl..İbiza'ya hiç gitmedim ama Burak gitmiş ve resmen aynısı diyor.İstanbul'da bu derece modern bir ortam çok hoşuma gitsede gençler biraz abartmış artık.Hiç kafası ayık yok.Bence alkolün dışında bir kafadalar siz anlayın..Denize girelim dedik o kısmı çok daha komik.Geri plandaki İbiza yerine kumburgaz sahiline bırakıyor.Kumdan kaleler,kendini kuma gömmüş amcalar,boklu çocuk bezleri,elbiselerle suda zıplayan tüm iç çamaşırları belli teyzeler..Su dize doğrı gittikçe deve güreşi,voleybol..Dubaları geçince top yerini kızı birbirine atan gençler..Yüzmeyi denedim yemin ederim insanlar öcü gibi baktı bana..Burada suda zıplanıyormuş 😂😂Ben inatla açıklara doğru yüzdüm.Yüzmez olaydım da öpüşen yaşlı amcaları görmeyeydim.Aniden hızla karaya yüzdüm.Ama size bişey söyliycem bu plajda bayanlar çok güvende.Kimse kızlara asılmıyor,yan gözle bakmıyor.Çünkü buradaki erkeklerin %90 tercihi bayan değil 😂😂😛 Sevgilerimle #muzisyenanne #turist#kilyossahil#sumabeach#blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder