4 Ağustos 2015 Salı

Hayallerim var..YA TUTARSA ???


#blog Dün çok tatlı,kariyerinde bu kadar iyi bir yer edinmişken hala daha kendini geliştirmeyi seven ,mütevazi,yaratıcı ,araştırmacı bir anne @niltakipte ile tanıştık biz..Bizi kulisinde kocaman gülüşüyle sardı,karşıladı ,projemizi dinledi..Okullarımıza uğrayacağını söyledi..
    Masal gibi bir konserdi.Çünkü Nil'in hayat masalını dinledik..15 yaşında elinde gitarı odasında şarkı söylesen bir kızın ,açık hava sahnesinde binlerce insana konser verme serüveni..
    Kimse farketmedi ama ben hem dinledim ,hem ağladım..Birgün ben de binlerce insana okullarımı kurma serüvenimi anlatıp,hep hayalini kurduğum stand up showlarımı yapıp hem piyano çalabilcek  miyim ?? Dim dik ve gururla hayata kafa tutabilecek miyim ?? Sahnede ki ekranda bi ara Nil'in yüzüne zum yaptılar ..Gözlerindeki ışıltıyı,ilk kez sahneye çıkmış gibi heyecanını ve yıllardır kendi çabasıyla yakaldığı başarıylas duyduğu gururu benim dışımda gören oldumu acaba ? 
   Kadın 15 yaşında hayaller kurmuş gelmiş açık hava da anlatıyor..Ben 34 yaşında açıkhavaya gitmişim ..Benim de hayallerim var ben de yetenekliyim..Çocuk programı yaptırsalar bana keşke ..Yok yok ben de kesin çıkıcam sahneye diyorum..Bin kere söylersem olur mu acaba ? Bana uyuz olanlar şimdi bunu okuyup poposuyla güler mi acaba  ? Ya Allah bana da yürü ya kulum der mi acaba ? Biri de benim elimden tutar mı acaba ? Ya da Allah bana akıl fikir verir mi acaba ??? 😂😂😂 Bunların hepsi olana kadar durmak yok.Yine de herşeye,herkese inat çalışmaya devam..Bugün olmazsa belki bir gün..Huzur,sağlık,mutluluk bizlerle olsun..Kötü ,kem gözlü insanlar bizden uzak,güzel gözler ,iyi kalplar yanımızda dursun..Ay yazıyı bi bitiremedim bu da son cümlem olsun 😂😂 İyi ki varsınız.Sevgilerimle #instablogger#muzisyenanne #tek#çaresi#çalışmak#olan#annelere#gelsin#3agustosnilkaraibrahimgilkonseri 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder