18 Ağustos 2015 Salı

Şok Market 'e gidip şoka girmek !!!


Hepsi iyi marka ,fabrikadan halka diyorsunuz ama koca markette poşet kalmadı diyebiliyorsunuz.
      Bugün Etiler Zeytinoğlu caddesi üzerinde olan şok markete gittim..Şok marketler ve bim tarzı yerlerde genelde halk yüklü alışveriş yapmaz,kasalar seri ilerler..
      Ben yüklü alışveriş yapacağımı ,ek kasa var mı arkada kuyruk oluşturup kimseyi mağdur etmek istemediğimi söyledim..Onlarda ek kasa açabilceklerini söyledi.Uyum içerisinde alışverişe başladık..Önce market arabası vermediler.İnatla istedim içerden getirdiler.Maşallah bizim türk halkıda vur kafasına al lokmasını türünden.Hiç kimse neden market arabası yok burada demiyor.Neyse ben dedim bana içerden getirdiler.Başladım elimdeki upuzun listeyi arabaya doldurmaya.Ev alışverişini yapan bayanlar bilir en zor kısmı sebze,meyve reyonudur.Aman taze olsun,aman ezik,çürük olmasın..Tek tek seç poşetler vs.Dünyanın zamanı geçer orada.Nesye bu kısmı epey uzun bür sürede aştım.Çünkü bizim evimizle işimiz ay ı binada oldupu için personel yemekleride evde pişiyor.Haftada 6 gün günde 3 öğün en az 7 kişilik yemek ne demek ,nasıl bir alışveriş gerektirir tahmin edebilirsiniz herhalde..
        Neyse efendim sebze meyve bitince diğer yoğurt ,yumurta vs vs vs ...1. Araba doldu.2. Arabayı bulamadıklarıniçin sepetle devam ettim.Evet yanlış duymadınız 2. Araba yok.Açıklama aynen şu şekilde oldu."Market arabalarımızı müşteriler götürdü" Ohannes !!! Ne demek müşteriler götürdü.Hadi onlar götürdü,sizin aklınız nerede !! Hadi aklınız bir karış havada çaldırdınız.Neden yenisini getirmiyorsunuz.Ceza mı veriyorsunuz aklınız sıra. Neyse ben bunları sorgulamadım orada.Amacım seri bi şekilde alışverişi bitimek i,işe geri dönmek.Bu arada Zentinoğlu Caddesi solaryumcunun yanındaki şok markete sakın ama sakın gitmeyin.3-5 fazla ürün koyacağız diye rafların arası o kadar darki ,çok afedersin benden 10 kilo fazlası olan bir bayan girse,2 reyon arasında poposu sıkışır...
     Ay hala sinirimi alamıyorum..Neyse ben inatla alışverişe devam ettim..1 market arabam tepeleme dolu,1 adette çek çek şeklinde araba tepeleme doldu..Ek kasa açtırdım başladım kasaya dizmeye.
       Her markette olduğu üzere kasiyere yalvaran gözlerle büyük torba alabilir miyim ??? sorusunu sordum.Ulan zaten ben bu kasiyerleri anlamıyorum.Sanırsın çeyizine koyacak poşetten asla ayrılamıyor.Belliki 2 arabalık malzeme var.Ver işte 5-10 poşet ne her seferinde istetiyosun di mi ??? Neyse efendim kasiyer bana verdi cücük gibi minicik poşet..
-Yok dedim büyük istiyorum.
  "Yok hanımefendi başka poletimiz"
- Anlamadım şaka mı bu ?
  "Hayır kalmadı başka poşet.
Bu arada ben kasadan geçenleri dolduruyorum.Ama 2 makarna ile poşet doluyor düşünün,poşet o kadar ufak.Ben sabırla hem söylenip hem doldurmaya başladım.
-Kardeşim ben size girişte yüklü alışveriş yapıcam dedim.Desenize poşetimiz yok diye.
(Kasiyer bön bön bakıyor.Bi yandan hala inatla ittir kaktır kasana malzeme geçirmeye çalışıyor)
Torbalar o kadar ufak ve dandik ki 2 makarna bir ketçap koyunca yırtılıyor.
     Daha 1. Arabanın yarısına gelmemişken oldu mu kasanın önünde tam 20 poşet.Bu şu demek oluyor benim tüm alışverişim bittiğinde 90 poşetle falan arabaya bineceğim..
      -Yetkili çağırır mısınız dedim.
"Benim dedi kasiyer"
-Yetkiniz nedir dedim..
"Mağaza Yetkilisi yardımcısıyım" dedi 😂😂😂
 Arkadaş ne ala memleket.3 kişilik markette Yetkili var ,o yetmiyor yetkili yardımcısı var.Eh canım ülkeme yakışır.
Yetkilinin telefonunu verin dedim o da yok.
Ve insana en çok koyanda ben bu kadar sinir krizi geçirirken yetkili yardımcısı kasiyerin beni hiçbir şekilde ciddiye almaması oldu.Arkadaş adam son sürat ürünleri kasadan geçirmeye devam edince kafamın tadı attı.Almıyorum hiç birini kalsın dedim.Ben o kadar sebze paketleme mesaime acıdım,kasadakiler onca ürünü kasada ve arabalarda bırakmamın şokunu yaşadı..
      Al sana Şok ..Ahh bir Gülben Ergen çıksa maskesini çıkarıp diye bekledimm bi yerden...Şok şok şok..
     Çıkar çıkmaz hemen müşteri hizmetlerine mağazayı şikayet ettim..Telefonumu aldılar..
      Akşam 20.18 de cevapsız vardı..Hani bir ailenin eve gelmiş ve yemek masaında olabilme ihtimali en yüksek saatte..
     21.00 de tekrar aradılar..Yahu özrü kabahatlerinden beter..Kasiyerleri uyardık kusura bakmayın.Hem benim zamanımı çaldınız.Hiçbir ihtiyacımı alamadım.Gece 20.30 da arıyorsun bi pardon de..Benim sizden gelecek bir hediye çekine çok şükür ihtiyacım yok ama insanın gönlünü alabilecek bir yönteminiz olmalıydı..
     Yine de teşekkür ederim.Ama başıma gelenleri paylaşmak diğer vakti dar anneler için boynumun borcuydu..
     
    Umarım her köşe başında bir market açana kadar,açtığınız şubeleri düzgün kontrol edersiniz.
      Sevgilerimle Muzisyenanne :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder