6 Mart 2016 Pazar

Kucağı Boş Lohusa 2. Bölüm

Bugün 6-03-2016 .Geçen sene bu sabah hastahane odasına yatmıştım.Odaya bi kadın geldi şimdi size hap vereceğiz bebeğiniz düşmesini bekleyeceğiz sedi.Siz manyak mısınız dedim o ne demek ? Önce rahimden hap vereceğiz,sonra ağızdan kanamanız olup bebeği düşürmeniz için uğraşacağız dedi hemşire.Ve çok soğuk kanlıydı.Ne kadar ruhsuzsunuz dedim.Yani bebeği odayamı doğurucam ben ? Evet düşük olursa bebek gelebilir korkmayın dedi ruh hastası bana.Beni aldımı titreme.Allahım lütfen dedim öyle bişey olmasın sen bana yardım et.Çünkü ben bebeği görmek istemiyordum.Henüz canlıydı ve en fazla 16 saniye yaşar demişti doktor.Kucağımda ölsün istemedim.Bakmayacağıma söz vermiştim.Evet allah duydu sesimi tam 6 saat boyunca verdikleri haplardan hiçbirşey olmadı.Kanamam bile başlamadı.Eh bebek tutunmuş bi kere gitmiyor.6. Saatin sonunda suni sancı verdiler.İğrenç bişeydi.Kızımı gerçekten sancılanıp doğurduğum için suni sancıyı sevmedim.Bir yandan da ağrı kesici yaptılar.Ama o ağrı kesicide doğumu geciktirdi.Eşime elimi sıkı tut ağrı kesiciyi kessinler bitsin bu iş artık dedim.Yaklaşık 12 saattir bir bebeğün hayatını bitirmeye çalışıyorduk.Ve en kötüsü en mutlu katta doğum katında.Herkesin kapısında tebrik çiçekleri,fotoğrafçılar ,misafirler.Benim odamda ağlayan insanlar.Allah bu düzeni kuranın,beni o katta yatıranın  topunun ..... Bağırdım bir ara karnımdaki bebeğe.Bırak beni artık git lütfen böyle çok zorlaştırıyorsun işimi.Çünkü ben biraz daha kalsa vazgeçebilirdim.Sanki benden ayrılmak istemedi hiç.Dişimi sıktım,elimi ısırdım bağırdım çağırdım 13. Saatin sonunda doğuma aldılar.Ve nasıl bir doğum oldu hiç hatırlamıyorum.Çünkü doktora bana yüzünü göstermeyin demiştim.Beni hemen uyutmuşlar doğumdan sonra.Biraz uyumuşum.Gözümü açtığımda başımda bir sürü arkadaşım vardı.Odama çıkarıyorlardı beni herkesin gözü yaşlı.Sürekli soruyordum bebek kız mı ? Erkek mi ? Levent nerede ? Sonrası biraz daha zordu #devamıgelecek #kucağıboş #lohusa#hikayem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder