6 Mart 2016 Pazar

Turgut Vidinli Bitmiştir!!!!

Birkaç gündür Beşiktaş'ın ünlü mekanlarıdan Turgut Vidinli'de hesaba itiraz eden kadınlara yapılan şiddeti okuyoruz.İnanmayanlar var.Kafası güzelmiş kadınların diyen var.Ve tabi oh olsun kadınsın sen rakı senin neyine otur evinde diyen bile vardır.Bu yoz toplumumuz düşüncesi.Oh iyi yapmışlar afiyet olsun.Ben herşeyi geçtim.Bu bayanların yazdıklarının doğru olduğuna inanıyorum.Çünkü bakınız Turgut Vidinli biz sigara içilmesini istemedik diye bize neler yapmıştı.


Turgut Vidinli'ye biz de 3-4 ay önce gitmiştik.Mekanın kucak kucapa oturtması,garsonların göt söt insanlara davranması ilk dikkatimi çeken olmuş ancak eşim ve arkadaşları mekanı seçti diye susayım dedim.Ama minicik mekanda aynı anda yüzlerce kişinin sigara içmesiylr bana geldi gelenler.Garsondan rica ettim.Öksürük konasına girdim resmen.Sigara yasağı var dedim.Adam gitti tepemizdeki tüm pervaneleri açtı.Klimaları açtı.Dedim ki bakın çok üşüyoruz kış vakti ne kliması.Garson o kadar şımarmış ve terbiyesizki  asla dinlemedi.Biz de Ankara sigara ihbar hattını aradık.Yarım saat sonra birden polis geliyormuş diye bağırıp hemen sigaraları söndürdüler,çay bardağı altlıklarından yapılan küllükler toplandı.Belliki içeriden polisi vs bağlamışlar.10 dakikaya mekan tekrar duman altı.Gece bizim şçin bitti,çünkü ben öksürmekten yemek yiyemiyorum.Tam kalkıcaz hırsımı  alamadım instagrama bu olayı yazdım.Birileri bilsin bu mekanın terbiyesizliğini dedim.Yazımı okuyan ve mekanın sahibinin oğlunu tanıyan bir arkadaşım .... Vidinli baksana  diye yazının altına çocuğu etiketlemiş.10 dakika sonra çocuk mekanın kapısında yüksek bir yere çıkıp ,müziği de kapatıp bu yazıyı yazan kim diye bağırdı.Eşim çok kızdı.Resmen bizi mekanda linç ettirecek.Ben alttan almadım.Benim ne var dedim.Ben de diklenince geldi masaya,lütfen  silin çok takipçimiz var vs dedi.Haklısınız söndürücez aslında yasak ama garsonlar göz yumuyor dedi.Ben de patronsan eğiteceksin personeli dedim.Afferim dedim sonra bak sahibi egendi çıktı.Sonra bu pek şirin ve akıllı patron elinde telefonu yazdığım yazıyı tüm masalara gösterip aslında kendince bana jest yapacakken sigaraları söndürtmeye çalışırken içkili insanları da üstüme salmış beni fişlemiş oldu.Masalar bizi taciz etti.Dönüp bakmalar,hatta parmak işaretleri yapanlar.Apar topar kalktık ve hasta beşiktaşlı biri olarak çocukluğumun geçtiği mekanın bu hale gelmiş olmasının derin üzüntüsünü yaşadım.Dededen toruna geçmeyecek demekki yönetim.Yapamıyosun bırak kardeşim.Bakınız 5-03-2016 tarinde kadınlara şiddet uygulayan bir mekan olarak her yerde yazılar var.



Bu yazıya inanmayanlar için tek gerçek Turgut Vidinli hem fiyat hem servis hem personel olarak haddini aşmış.Şımarmış mafya vari hareketleri ile beşiktaş çarşıya yakışmayan bir mekan olmuştur.Gideceklerin dikkatine.Gidip yan masadaki kadının kucağında yemek yemek ,sigaradan kusmak,üstüne bir de oldukça lezzetsiz meze ve balığına dünya kadar para vermek isteyenler buyursun gitsin.Tatlı niyetine garson küfürü,itip kakması bedava.

1 yorum:

  1. Simdi okudum yazinizi Ahu hanim.. yaklasik 1 ay önce yakin arkadaşlarım o mekana gittiler.hic balik yeyememelerine ve sadece meze,büyük raki icmelerine ragmen gelen hesap 750 tl idi.4 kisiydiler.gercekten inanilmaz yuksek fiyatlari vardi zaten. Kaldi ki garsonlarin tavrini bircok kez şikayet eden arkadaslarim olmustu. Bizim de hayatimiz Beşiktaş'ta gecti,geçiyor. Esnaf olmak kolay degil. Hele ki Beşiktaş gibi bir yerde böyle bir tutum asla kabul edilmemeli.Hele ki bu geçen gun yaşanan olaylar asla normal degil.Ayrica yaşanan olaylara inanmayan kisilere sunu belirteyim,birinci ağızdan duydum,olay mahkemeye intikal etti,elllerinde de olayla ilgili görüntüler bile var. Herseyden önemlisi bayanlara yapılan bu davranis cok cok kötü. Size de tesekkurler tekrardan duyarliliginiz icin. Herkes isini hakkiyla yapmali,herkes. Isini hakkiyla yapan bir kadin olarak sizi tebrik ediyorum.Hic degilse bu bazi 'erkek'lere örnek olur umarim.Ayrica haksizliga ve zulme ses cikartmazsak insan olmamizin ne anlami kalir ki,degil mi? Sevgiler...

    YanıtlaSil