7 Mayıs 2015 Perşembe

Bu bir Etiler Müzik Okulu #tbt yazısı :)


Yıl 2009 ...
Henüz 9 aylık evliyiz..Yamaha Markası Almanya'da açılan  okul öncesi müzik eğitim sistemini Türkiye'ye getirmiş ilk şubesi kızıltoprakta açılmış Avrupa yakasına açmak için birilerini arıyor..50 kişi başvuruyor sınavlar,mülakatlar ve kazanan ben oluyorum..Franchise için para vermekte yetmiyor sınavıda geçmek gerekiyor.Sınavda son üçe kalanları sollayıp geçebilmem için Etiler de açıcam diye ortaya atlıyorum !!!! Ahaaa evet tüm gözler bana dönüyor ovvv diyor jüri ..Peki var mı aklınızda bir bina ??? Var diyorum eşimin anneannesinden kalma bir yer.Eski ama ben toparlarım .Jüri iki gün sonra mekana bakmaya geliyor tabiki şoka giriyor..Fare ölüleri,eskimiş berbat eşyalar bina başımıza yıkıldı yıkılacak..Düşe kalka gezdiler içeriyi..Ama ben hiç pes etmedim sanki onlara dünyanın en güzel binasını gezdiriyor gibi gururla ben bu binayı adam ederim söz dedim.Sonra önce bir mimar soktuk içeri ama benim bu mimarlarla yıldızım hiç barışmadı.Adam beceriksiz çıkınca açılışa 2 hafta kala okula annem,babam,teyzem bir giriştik.Kocam o dönem maaşlı bir işte çalışıyordu.Akşam iş çıkışı gelir sabahlara kadar tadilatta çalışırdı..Tanıtım için paramız kalmayınca okulun tişörtlerini arkadaşlarımıza giydirip bebek parkında broşür dağıtırdık..
     Okulun 4.yılında kendi ismimizle markamızı kurup Yamaha Class ismini Kids Music Class olarak değiştirdik..Şimdi bir çöplüğü cennete çeviren bizler kendi ismimizle franchise bile veriyoruz:)
Hiçbir başarı tesadüf değildir nasıl mı ??
Evliliğimizin ilk 4 yılı hiç tatile çıkamadık.Kızımızın doğumunu kredi çekerek yaptık.Asla hiçbir öğretmenin maaşını aksatmadık.Kumbaramızda ki paraları bütünletip kıza mama ,bez aldığımız bir yazımız bile oldu.Yıllardır evimize badana boya yaptıramadık.Bebek odamız bile yoktu.Ne kazandıysak bu binayı adam etmeye harcadık.Hala yeni proje peşindeyiz..Ama yaşadığımız hiç birşeyden pişman değiliz.Sıfırdan var olmak,tırnaklarımızla kazıyarak başarmanın hikayesi bu !!! Şansımız oekte yaver gitmedi..Okulumuzu 2 kere su bastı,uzun süre komşularla hiç yıldızımız barışmadı..Kendimizi ispat edene kadar herkes önce binaya sonra eğitim kalitesine baktı..Ama şimdi en baba müzik okullarına kafa tutabiliyoruz çok şükür..
     Alın size muzisyenanne tbt si :) 
Sevgiyle,huzurla ,sağlıkla kalın .....



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder