15 Mayıs 2015 Cuma

Sizin Hiç Maviniz Var Mı ???

"Hayatta büyük başarılar kazanmak için savaşanlar,içlerinde hep bir mutsuzluk barındıranlardır" demiş biri.Özge Uzun'a...Ve kocası da demişki sen tam bir kronik mutsuzsun..Doğuştan mutlular var mı bu hayatta diyor..Benim kocamda bana sürekli,yüzün gülmüyor,hep mutsuzsun,ne derdin  var,iş yerinde başarılı olman evdeki başarılı ev hanımı olmana yetmiyor diyor.Evet sevmiyorum evde iş yapmayı.Evet yorgunum sabahtan akşama sabırla hem anne babaları idare ediyorum hem çocuklara her sıkıntıma rağmen güler yüzle eğitim veriyorum.Kızımla oynayacak halim bile kalmıyor.Eve gelincede gülen bir suratla dolanamıyorum ortalarda.Malesef iş yerindeki sorunları eve taşıyorum.Bu sebeple kendi işini yapmak çok zor.Bana sürekli kitap okumuyorsun diye kızan eşime en iyi cevap oldu bu kitapta.Sabah 9 da başladım kitabı okumaya..Akşam üstü 15.00 de bitti..Araya derslerim vs girmese 2 saatte bitirebilirdim.Nasıl başladı nasıl bitti niye bitti..Gözümden akan yaşlar içimi temizledi sanki..Bana en güzel doğumgünü hediyesiydi onunla tanışmak.Yanında dağıtmak için kitaplar getirmişti..Doğumgünüm olduğunu duyupta bana da hediye eder diye sakın bana vermeyin ben satın almak istiyorum dedim..O da  bana sen de lütfen siz deme dedi..O gün ben çok ağladım nedense hayatımda düzene sokamadığım beni üzen kıran şeyler var ama kimse farkında değil....Bana neyin var diyenlere malesef şu cevabı verdim.."Bu benim kutlayacağım son doğumgünüm gibi geliyor " Herkes allah korusun saçmalama vs dedi.Ama kimse de bana nasılsın?Seni böyle düşünmeye iten neden nedir demedi..Sadece Özge Uzun omzumu tuttu kitabımı oku yalnız değilsin dedi..Kitabın güzel olduğundan emindim ama gerçektende bu kadar bana yakın bir yazı dili olacağını düşünmemiştim..Dışarıdan bakınca kadın ünlü,sunucu,havalı,güzel aman ya diyenler kesin oluyordur..Hatta şuursuz terbiyesizin biri oğlu ile duygu sömürüsü yaptığını bile yazmış..
      Kitabı okudum ve yalnız olmadığım ama büyük bir nankör olduğumu düşünüyorum artık..Şu anda kucağımda sağlıklı kızım var.Elini kolunu öpe koklaya uyuttum..Hatta 2 ay önce yaptığım ölü doğuma bile şükrettim..Ancak bir daha hamile kalmaktan hepten korktum..Yine de Ömür Siva önümüzde güzel bir örnek Allah uzun ömürler versin inşallah..
       Herkesin derdi kendine büyük..Herkesin kocası ayrı bir alem..Ama bence eşlerin % 80 i bayanları anlamıyor...İş yerinde başarılı bir iş kadını,arkadaş ortamanında en uyumlu cici eş,ev de en temiz tertipli becerikli ev hanımı,annelikte tüm yükü üstüne alıp babaya hiçbir sorumluluk yüklemeyecek bir ortam,çocuk yatınca hop başka bir moda girip tüm cilvenle işvenle harika bir kadın..
       Yok arkadaş bu ayrı bir yazı dizisi olacak belli oldu..

   Ama Sizin Hiç Maviniz Var Mı ? kitabı beni evire çevire dövdü sanki..Tüm gün kafamın içinde sorular..Sanki Dağhan 'ın doğumundaki hemşire,sanki evindeki yardımcı,sanki ilk öğretmeni...Bir tuhaf oldu içim bir buruk..Ama onlar ayaktaysa,onlar yaşıyor ve umutla her yeni güne uyanıyorlarsa hepimiz yapabiliriz yapmalıyız.

      Bu gece Miraç Kandili allah hepimizin dualarını kabul etsin tüm evlatlarımıza sağlıklı bir ömür versin, inşallah..

    Gülümse Ayağa Kalk ....

Sevgilerimle Müzisyenanne
      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder