15 Mayıs 2015 Cuma

Tatil arası işe gideniniz var mı ????

Nereye giderseniz gidin kendinizden kaçamazsınız ey türk halkı...
  Bu yazıyı dün kızımı 1,5 yıl sonra ilk defa çimlerde yuvarlanarak,salıncakta salladığımı fark ettiğim ve tatile çıkamadığım için hırsımdan yazıyorum..Ama bazıları da çalışmak zorunda ...
    Ne meraklıyız iki arada bir derede tatile kaçmaya..Ben böyle birşey görmedim..
     23 Nisan Perşembeye geldi ..Hoop 24 Nisan da iş yerlerinden izin alındı 23-24-25-26 Nisan tatiline çıkıldı..

     1 Mayıs Cumaya geldii ohh mis..Bir de teog sınavını önden 2 güne koydular okullarıda tatil ettiler..Oldu mu sana 5 günlük tatill..çarşamba,perşembe,cuma,cumartesi,pazar..
     
  Sonra bikaç hafta tam popomuzun üstüne oturduk..Yok olur mu kurtlandık ne oturalım di mi ??? 
 
    15 Mayıs Cuma dan yola çıkalım arkadaş..19 Mayısta tatil var..Ee 19 mayıs tatilde 18 mayısta pazartesi hadi bakalım birleşsin haftasonuyla 19 Mayıs vur patlasın çal oynasın gidiyoruz tatile !!
   Resmi tatil bizde,dini bayram tatilleri biz de o da yetmezmiş gibi artık paskalya,cadılar bayramı ve bize ait olmayan herkesin herşeyin kutlamasına gidicez diye işten kaytarmak yine biz de.

Haa bi de kolejlerin 2-3 ayda bir yaptığı 1 haftalık ara tatilleri,mutlaka yılda 1 kutlanan en yakın arkadaş,kendi doğumgünü,anne baba doğumgünü partileri sebebi ile derse gelmemeleri hiç saymıyorum.
     Açıkçası sanane be kadın milletin tatilinden diyebilirsiniz.Ama sonra kimse bana gelip Ahu hanım müzikten soğudu ,parça zor geldi,ilerliyemiyor,sınavdan niye düşük not aldı demesin..
       
   Zaten derste fiyat pazarlığını hiç saymıyorum hiç şansınız yok :)))))

Sevgilerimle hasetinden çatlayan ama ay sonunda birçok eğitmene maaş ödemesi gereken müzisyenanne :)))


     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder